Oferty pracy
Specjalista ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT
Undisclosed salary
Kraków, Częściowo zdalnie
Full-time
-
Firma:
Power Media -
Wielkość firmy:
Brak informacji -
Zespół:
60
Wymagania
Regular
- Bash
- MySQL
- Microsoft SQL Server
- Microsoft Windows Server
- REST
Junior
- Python
- Linux
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 3
Opis pracy
Dla Naszego Klienta, lidera w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań analitycznych i technologii predykcyjnych, poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie i utrzymanie wysokiej jakości usług IT, zgodnie z ustalonymi poziomami SLA, oraz za szybkie reagowanie na zgłoszenia i incydenty techniczne.
Jeśli masz doświadczenie w pracy z systemami IT, a kontakt z klientem i zarządzanie SLA są Twoimi mocnymi stronami, ta rola może być idealna dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
• utrzymanie rozwiązań informatycznych i aplikacji przygotowanych przez firmę u klientów
• wsparcie klientów w zakresie użytkowania dostarczonych przez firmę rozwiązań
• rozwiązywanie problemów związanych z działaniem wdrożonych rozwiązań
• obsługa zgłoszeń w systemie wsparcia SLA
Wymagania:
• wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne (lub ostatnie lata studiów na kierunkach informatycznych),
• znajomość zagadnień administracyjnych systemami z rodziny Windows i Linux
• podstawowa znajomość (także od strony administracyjnej) systemów bazodanowych: np. SQL Server, MySQL
• wiedza na temat i ewentualnie praktyka w używaniu technologii integracyjnych poprzez web services (SOAP, REST)
• podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i działania urządzeń (adresacja, routing, firewall, loadbalancer)
• umiejętność skryptowania shellowego (batch, PowerShell, bash)
• podstawowa znajomość języka Python
• doświadczenie w troubleshootingu czyli od analizy objawów problemu do podania rozwiązania
• zdolność analitycznego myślenia
Dodatkowe atuty to:
• wiedza na temat bezpieczeństwa komunikacji sieciowej, protokoły, certyfikaty (SSL, HTTPS)
• znajomość zagadnień związanych z serwerami aplikacyjnymi (WebSphere, WebLogic, IIS)
• znajomość zagadnień przetwarzania strumieniowego i technologii kolejkowania informacji (np. szyna danych Kafka)
• kreatywność i umiejętność samodzielniej organizacji pracy
Oferujemy:
- umowę o pracę
- świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny itp.)
- atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowania
- stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji
- aktywny udział w projektowaniu rozwiązań
- możliwość pracy zdalnej w 80 % (biuro znajduję się w Krakowie)
Wymagane języki
polski C2
, angielski B1
Specjalista ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT
Undisclosed salary
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.