Oferty pracy

Specjalista ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT

Undisclosed salary

Kraków, Częściowo zdalnie

Regular / Senior

Full-time

Wymagania

  • Regular

  • Junior

Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 3

Opis pracy

Dla Naszego Klienta, lidera w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań analitycznych i technologii predykcyjnych, poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za monitorowanie i utrzymanie wysokiej jakości usług IT, zgodnie z ustalonymi poziomami SLA, oraz za szybkie reagowanie na zgłoszenia i incydenty techniczne.

Jeśli masz doświadczenie w pracy z systemami IT, a kontakt z klientem i zarządzanie SLA są Twoimi mocnymi stronami, ta rola może być idealna dla Ciebie!


Zakres obowiązków:

• utrzymanie rozwiązań informatycznych i aplikacji przygotowanych przez firmę u klientów

• wsparcie klientów w zakresie użytkowania dostarczonych przez firmę rozwiązań

• rozwiązywanie problemów związanych z działaniem wdrożonych rozwiązań

• obsługa zgłoszeń w systemie wsparcia SLA


Wymagania:

• wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne (lub ostatnie lata studiów na kierunkach informatycznych),

• znajomość zagadnień administracyjnych systemami z rodziny Windows i Linux

• podstawowa znajomość (także od strony administracyjnej) systemów bazodanowych: np. SQL Server, MySQL

• wiedza na temat i ewentualnie praktyka w używaniu technologii integracyjnych poprzez web services (SOAP, REST)

• podstawowa znajomość zagadnień sieciowych i działania urządzeń (adresacja, routing, firewall, loadbalancer)

• umiejętność skryptowania shellowego (batch, PowerShell, bash)

• podstawowa znajomość języka Python

• doświadczenie w troubleshootingu czyli od analizy objawów problemu do podania rozwiązania

• zdolność analitycznego myślenia

Dodatkowe atuty to:

• wiedza na temat bezpieczeństwa komunikacji sieciowej, protokoły, certyfikaty (SSL, HTTPS)

• znajomość zagadnień związanych z serwerami aplikacyjnymi (WebSphere, WebLogic, IIS)

• znajomość zagadnień przetwarzania strumieniowego i technologii kolejkowania informacji (np. szyna danych Kafka)

• kreatywność i umiejętność samodzielniej organizacji pracy


Oferujemy:

  • umowę o pracę 
  • świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny itp.)
  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowania
  • stały rozwój i podnoszenie kwalifikacji
  • aktywny udział w projektowaniu rozwiązań
  • możliwość pracy zdalnej w 80 % (biuro znajduję się w Krakowie)


  • Wymagane języki

    polski C2

    angielski B1

  • Specjalista ds. Wsparcia SLA dla Systemów IT

    Undisclosed salary

    Jak to działa?

    • Anonimowość

      Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.

    • Rekrutacje bez CV

      Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.

      Dołącz teraz
    • Brak spamu

      Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.

    • Ty rozdajesz karty

      To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.