Oferty pracy

Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:

Technical Support Engineer

Do 8000 PLN netto + vat (B2B)

Wrocław, Częściowo zdalnie

Full-time

Wymagania

  • Junior

Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 0

Opis pracy

Piwik PRO is the first privacy-oriented alternative to Google Analytics. Created in 2013 in Wrocław, now present in 40+ countries, Piwik PRO Analytics Suite enables governments, public institutions, private companies and enterprises to analyze and optimize full customer journey.

You have an opportunity to join the Service Delivery and Support team and become a subject matter expert on Piwik PRO Analytics Suite for our customers’ technical teams and power users of the platform to ensure frictionless user experience.

What will you be doing?
- Finding or figuring out the proper solutions to customer’s technical challenges,
- Helping customers to use our products more effectively,
- Assisting customers in our product configuration, technical implementation and integration with external tools,
- Being the voice-of-customer internally e.g. when giving feedback to product, customer success, marketing and sales teams,
- Participating in calls with customers (mostly EU and USA).

What skills do you need?
- Fluent command of English (both in writing and speaking) and confidence to communicate in formal conversations,
- Knowledge of HTML/CSS,
- Ability to write and debug JavaScript snippets,
- Basic knowledge of REST APIs and SQL,
- Familiarity with in-browser developer tools,
- Analytical mind and a can-do attitude.

We don’t expect you to have a commercial experience. But we’re looking for true technology enthusiasts with some hands-on experience under the belt. Don’t forget to include university/ bootcamp/ open-source projects you’ve been involved in and you’re truly proud of in your CV!

Possessing these assets would be a huge advantage:
- Knowledge in the area of digital marketing, including experience in web analytics and marketing tools,
- Practical knowledge of Business Intelligence / Data Visualization tools like PowerBI or Tableau,
- Previous experience in working with corporate clients.

Joining us, you can count on:
- An attractive salary (5000 – 8000 PLN net on a VAT invoiced B2B contract)
- Getting the full experience in working with global brands (Accenture, Credit Agricole, HP) and organizations (European Commission)
- New employee onboarding program and internal trainings
- Flexible work conditions
- Private health insurance
- Lots of space to get involved!
- A completely unique work atmosphere – we really like to keep things informal.

  • Wymagane języki

    angielski C1

  • Specyfikacja pracy

    • Elastyczne godziny pracy

    • Biuro czynne

      8.00-18.00

    Metodyka pracy

    • agile

    • baza wiedzy

    Narzędzia pracy

    • laptop

    • Linux

    • Windows

    • MacOS

    • dodatkowy monitor

    Oferowane benefity

    • praca zdalna

    • chilloutroom

    • pakiet relokacyjny

    • pakiet zdrowotny dla Ciebie

    • szkolenia

    • napoje

    • imprezy integracyjne

    • parking dla rowerów

    Technical Support Engineer

    Do 8000 PLN netto + vat (B2B)

    Jak to działa?

    • Anonimowość

      Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.

    • Rekrutacje bez CV

      Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.

      Dołącz teraz
    • Brak spamu

      Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.

    • Ty rozdajesz karty

      To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.