Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
Senior/Expert Python Developer
160 - 190 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeExpert / LeaderGdańsk, Częściowo zdalnie- Python
- Pandas
Part-timeExpert / LeaderGdańsk, Częściowo zdalnie144d ago
Java Developer
110 - 130 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorWojewództwo Mazowieckie, Częściowo zdalnie- Hibernate
- Spring
- Postgre SQL
- Java
- JEE
Part-timeRegular / SeniorWojewództwo Mazowieckie, Częściowo zdalnie1d ago
Senior SAP Basis Administrator
Undisclosed salary
Adecco Personaldienstleistungen GmbH
Part-timeRegular / SeniorBERLIN, Częściowo zdalniePart-timeRegular / SeniorBERLIN, Częściowo zdalnie196d ago
PYTHON BACKEND DEVELOPER
150 - 160 PLN/h netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeExpert / Leader100% zdalnie- Python
- Django
- MySQL
- PostgreSQL
- REST
Part-timeExpert / Leader100% zdalnie56d ago
DevOps Engineer
22000 - 23000 PLN brutto (UoP)
Green Minds Sp. z o.o.
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie- Linux
- Ansible
- Microsoft Azure
- DevOps
- Kubernetes
- CI/CD
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie14d ago
Service Desk
3000 - 4000 PLN brutto (UoP)
Poznań
Full-time
Firma:
beyond.plWielkość firmy:
51-200Zespół:
8
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 0
Opis pracy
Zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi,
- bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów,
- obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,
- obsługa zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez panel administracyjny,
- prace konfiguracyjne,
- współpraca z Działem Sprzedaży w ramach obsługi posprzedażowej
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- biegła znajomość języka polskiego (warunek konieczny),
- doświadczenie w pracy w Service Desk i/lub Customer Service,
- znajomość nowoczesnych usług IT,
- rozumienie infrastruktury IT i zależności między jej poszczególnymi elementami,
- znajomość ITIL,
- mile widziana dobra znajomość systemów Windows i/lub Linux,
- zdolności analityczne,
- umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów,
- nastawienie pro-klienckie,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- samodzielność w działaniu,
- zdolności organizacyjne,
- odpowiedzialność za powierzone zadania.
- dyspozycyjność (praca zmianowa).
Wymagane języki
angielski B2
Specyfikacja pracy
Elastyczne godziny pracy
Narzędzia pracy
laptop
komputer stacjonarny
dodatkowy monitor
Oferowane benefity
chilloutroom
owoce/przekąski
pakiet sportowy dla Ciebie
pakiet zdrowotny dla Ciebie
ubezpieczenie
szkolenia
napoje
imprezy integracyjne
pokój gier
stołówka
parking dla samochodów
parking dla rowerów
Service Desk
3000 - 4000 PLN brutto (UoP)
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.