Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
DevOps Engineer
15500 - 26000 PLN netto + vat (B2B)
March Networks Poland Sp. z o.o.
Part-timeRegular / SeniorGliwice, Częściowo zdalnie- Apache Cassandra
- Linux
- Jenkins
- Docker
- Apache Kafka
- RabbitMQ
- Git
- Prometheus
Part-timeRegular / SeniorGliwice, Częściowo zdalnie217d ago
Java/ Kotlin Developer
140 - 170 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Gdańsk, Częściowo zdalnie- Kotlin
- Spring Boot
- Apache Kafka
- Java
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Gdańsk, Częściowo zdalnie87d ago
Automation Tester
110 - 125 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorWojewództwo Mazowieckie, Częściowo zdalnie- Apache Kafka
- Python
- Robot Framework
- Selenium
Part-timeRegular / SeniorWojewództwo Mazowieckie, Częściowo zdalnie87d ago
INŻYNIER/KA IT DS. DevOps
Undisclosed salary
Adecco Personaldienstleistungen GmbH
Part-timeRegular / SeniorBerlin, Frankfurt nad Menem, Częściowo zdalniePart-timeRegular / SeniorBerlin, Frankfurt nad Menem, Częściowo zdalnie133d ago
SHOPIF/SHOPIFYPLUS DEVELOPER
20000 - 27000 PLN netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- JavaScript
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie196d ago
Service Desk
3000 - 4000 PLN brutto (UoP)
Poznań
Full-time
Firma:
beyond.plWielkość firmy:
51-200Zespół:
8
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 0
Opis pracy
Zakres obowiązków:
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi,
- bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów,
- obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,
- obsługa zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez panel administracyjny,
- prace konfiguracyjne,
- współpraca z Działem Sprzedaży w ramach obsługi posprzedażowej
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- biegła znajomość języka polskiego (warunek konieczny),
- doświadczenie w pracy w Service Desk i/lub Customer Service,
- znajomość nowoczesnych usług IT,
- rozumienie infrastruktury IT i zależności między jej poszczególnymi elementami,
- znajomość ITIL,
- mile widziana dobra znajomość systemów Windows i/lub Linux,
- zdolności analityczne,
- umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów,
- nastawienie pro-klienckie,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- samodzielność w działaniu,
- zdolności organizacyjne,
- odpowiedzialność za powierzone zadania.
- dyspozycyjność (praca zmianowa).
Wymagane języki
angielski B2
Specyfikacja pracy
Elastyczne godziny pracy
Narzędzia pracy
laptop
komputer stacjonarny
dodatkowy monitor
Oferowane benefity
chilloutroom
owoce/przekąski
pakiet sportowy dla Ciebie
pakiet zdrowotny dla Ciebie
ubezpieczenie
szkolenia
napoje
imprezy integracyjne
pokój gier
stołówka
parking dla samochodów
parking dla rowerów
Service Desk
3000 - 4000 PLN brutto (UoP)
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.