Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
PHP / LARAVEL DEVELOPER
110 - 130 PLN/h netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- AWS
- PHP
- Laravel
- Docker
- REST
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie16d ago
Game Data Analyst
Undisclosed salary
Simplicity Recruitment
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Województwo Mazowieckie, Częściowo zdalnie- MS Excel
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Województwo Mazowieckie, Częściowo zdalnie154d ago
Senior Solution Architect
Undisclosed salary
Simplicity Recruitment
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalniePart-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie154d ago
REACT / NEXT DEVELOPER
100 - 110 PLN/h netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- JavaScript
- TypeScript
- React
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie69d ago
Scrum Master
120 - 135 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalnie- Jira
- Agile
Part-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalnie87d ago
Support Engineer
Do 10000 PLN brutto (UoP)
Warszawa, Częściowo zdalnie
Full-time
Firma:
Catalogic SoftwareWielkość firmy:
30Zespół:
4-8
Wymagania
Regular
- Bash
Junior
- Python
- PowerShell
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 3
Opis pracy
As a Technical Support Engineer, you are a good communicator and a trusted technical resource. You have worked with demanding customers, and you demonstrate good skills in prioritization. You love learning new technologies and getting your hands dirty to solve challenging technical problems. You are naturally driven to become the expert in the space.
Responsibilities
* Providing technical solutions and responding to technical requests from customers through our different channels: mail, chat, web conference, and support portal
* Managing and resolving support issues with a high degree of technical complexity
* Developing tools that will help in diagnosing, resolving or triaging hard-to-get-at problems as efficiently and promptly as possible
* Documenting knowledge in the form of incident notes, technical articles, and contributions to knowledge base or forums within specific areas of expertise
* Timely follow-up on customer commitments, effectively prioritizing process / product refinements; relaying lessons learned and feedback internally to our other client-facing and technical teams
Wymagane języki
angielski B2
, niemiecki C1
Specyfikacja pracy
Open space
Elastyczne godziny pracy
Podróże służbowe
Biuro czynne
8-18
Metodyka pracy
system wersjonowania
ewidencja błędów
automatyczny build aplikacji
usuwanie błędów przed nowym kodem
statyczna analiza kodów
zespół testerów
QA Manager/Engineer
agile
standardy kodowania
baza wiedzy
Narzędzia pracy
laptop
Linux
Windows
smartfon
dodatkowy monitor
swoboda w doborze narzędzi
Oferowane benefity
praca zdalna
chilloutroom
owoce/przekąski
pakiet zdrowotny dla Ciebie
pakiet zdrowotny dla rodziny
ubezpieczenie
szkolenia
certyfikaty
imprezy integracyjne
parking dla samochodów
parking dla rowerów
Support Engineer
Do 10000 PLN brutto (UoP)
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.