Oferty pracy

Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk

8000 - 10000 PLN brutto (UoP)
8500 - 10000 PLN netto + vat (B2B)

Warszawa

Regular / Senior

Full-time

Wymagania

  • Regular

  • Junior

Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 1

Opis pracy

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia IT Help DeskII linia wsparcia

Praca w biurze - Warszawa

Rekrutacja prowadzona online

Dowolna forma zatrudnienia


Twój zakres obowiązków:

  1. Rozwiązywanie bardziej skomplikowanych i technicznych problemów, które nie mogły zostać rozwiązane przez I linię wsparcia.
  2. Diagnoza zaawansowanych problemów sprzętowych, sieciowych i aplikacyjnych.
  3. Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania, sprzętu i systemów.
  4. Współpraca z zespołami III linii wsparcia (inżynierami, administratorami) w celu eskalacji bardzo zaawansowanych problemów.
  5. Zarządzanie serwerami, bazami danych i sieciami (w zależności od specyfikacji stanowiska).

Nasze wymagania:

  1. Zaawansowana wiedza techniczna:
  2. Znajomość zaawansowanych systemów operacyjnych (np. Windows Server, Linux) oraz ich konfiguracji.
  3. Znajomość sieci (routing, firewall, VPN, VLAN, protokoły TCP/IP).
  4. Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem, serwerami i sieciami.
  5. Doświadczenie w obsłudze narzędzi do zdalnego zarządzania komputerami (np. RDP, TeamViewer).
  6. Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów:
  7. Umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy bardziej złożonych problemów, które wymagają dogłębnej analizy technicznej.
  8. Umiejętność szybkiego działania w sytuacjach kryzysowych, np. awarie systemów krytycznych.
  9. Zarządzanie infrastrukturą IT:
  10. Doświadczenie w zarządzaniu serwerami, systemami backupu, monitorowaniem i diagnostyką sieci.
  11. Znajomość systemów wirtualizacji (np. VMware, Hyper-V).
  12. Certyfikaty (opcjonalnie, ale mile widziane):
  13. Certyfikaty IT potwierdzające umiejętności techniczne, takie jak CompTIA A+, CompTIA Network+, Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Cisco Certified Network Associate (CCNA), etc.
  14. Doświadczenie w pracy w środowiskach korporacyjnych:
  15. Doświadczenie w pracy z Active Directory, zarządzanie dostępem do zasobów sieciowych, konfiguracja polityk grupowych (GPO).
  16. Języki obce:
  17. J. angielski



Zainteresowany/a? Aplikuj i dołącz do zespołu już dziś!


  • Wymagane języki

    polski C2

    angielski B1

  • Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk

    8000 - 10000 PLN brutto (UoP)
    8500 - 10000 PLN netto + vat (B2B)

    Jak to działa?

    • Anonimowość

      Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.

    • Rekrutacje bez CV

      Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.

      Dołącz teraz
    • Brak spamu

      Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.

    • Ty rozdajesz karty

      To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.