Oferty pracy
Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk
8000 - 10000 PLN brutto (UoP)
8500 - 10000 PLN netto + vat (B2B)
Warszawa
Full-time
Firma:
GreenmindsWielkość firmy:
Brak informacjiZespół:
Brak informacji
Wymagania
Regular
- VMware
- Microsoft Active Directory
- VPN (Virtual Private Network)
- VLAN
- ALL from Cisco CCNA
- MS Excel
Junior
- Linux
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 1
Opis pracy
Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk, II linia wsparcia
Praca w biurze - Warszawa
Rekrutacja prowadzona online
Dowolna forma zatrudnienia
Twój zakres obowiązków:
- Rozwiązywanie bardziej skomplikowanych i technicznych problemów, które nie mogły zostać rozwiązane przez I linię wsparcia.
- Diagnoza zaawansowanych problemów sprzętowych, sieciowych i aplikacyjnych.
- Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania, sprzętu i systemów.
- Współpraca z zespołami III linii wsparcia (inżynierami, administratorami) w celu eskalacji bardzo zaawansowanych problemów.
- Zarządzanie serwerami, bazami danych i sieciami (w zależności od specyfikacji stanowiska).
Nasze wymagania:
- Zaawansowana wiedza techniczna:
- Znajomość zaawansowanych systemów operacyjnych (np. Windows Server, Linux) oraz ich konfiguracji.
- Znajomość sieci (routing, firewall, VPN, VLAN, protokoły TCP/IP).
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem, serwerami i sieciami.
- Doświadczenie w obsłudze narzędzi do zdalnego zarządzania komputerami (np. RDP, TeamViewer).
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów:
- Umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy bardziej złożonych problemów, które wymagają dogłębnej analizy technicznej.
- Umiejętność szybkiego działania w sytuacjach kryzysowych, np. awarie systemów krytycznych.
- Zarządzanie infrastrukturą IT:
- Doświadczenie w zarządzaniu serwerami, systemami backupu, monitorowaniem i diagnostyką sieci.
- Znajomość systemów wirtualizacji (np. VMware, Hyper-V).
- Certyfikaty (opcjonalnie, ale mile widziane):
- Certyfikaty IT potwierdzające umiejętności techniczne, takie jak CompTIA A+, CompTIA Network+, Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Cisco Certified Network Associate (CCNA), etc.
- Doświadczenie w pracy w środowiskach korporacyjnych:
- Doświadczenie w pracy z Active Directory, zarządzanie dostępem do zasobów sieciowych, konfiguracja polityk grupowych (GPO).
- Języki obce:
- J. angielski
Zainteresowany/a? Aplikuj i dołącz do zespołu już dziś!
Wymagane języki
polski C2
, angielski B1
Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk
8000 - 10000 PLN brutto (UoP)
8500 - 10000 PLN netto + vat (B2B)
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.