Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
FRONTEND DEVELOPER / REACT + VUE
130 - 140 PLN/h netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- Vue
- JavaScript
- React
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie40d ago
Senior/Lead Fullstack Developer
14400 - 19200 PLN brutto (UoP)
Applandeo Sp. z o. o.
Part-timeExpert / LeaderKraków, 100% zdalnie- Google Cloud Platofrm
- Java
- React
Part-timeExpert / LeaderKraków, 100% zdalnie18d ago
Tester Automatyzujący
130 - 145 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalniePart-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalnie47d ago
Game Data Analyst
Undisclosed salary
SImplicity Recruitment
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie- Python
- SQL
- MS Excel
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie172d ago
Mid Fullstack Engineer (React Native)
20000 - 27000 PLN netto + vat (B2B)
SImplicity Recruitment
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- React Native
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie172d ago
Software Support Engineer
Undisclosed salary
Kraków, Częściowo zdalnie
Full-time
Firma:
IBMWielkość firmy:
Brak informacjiZespół:
Brak informacji
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 1
Opis pracy
L2 Support Engineer is a key role in our growing and dynamic Cognos & Planning Analytics organization.
This role is working at the forefront of one of IBM's major growth initiatives – IBM Data & AI.
Based in IBM Poland Krakow Software Lab, our fast-paced and diverse Support team provides technical support to our many Cloud and on-premise customers. Do you want to work with and be mentored by true experts who have been in the game since “Business Intelligence” was invented? Want to become an expert yourself? Join us!
This is not an L1/Call Centre role, we are looking for confident and technically astute individuals with a strong desire to work in a second-third level support environment facing challenging technical problems. We are hiring Junior, Regular, and Senior Engineers.
Your Role and Responsibilities :
Work in an Agile, collaborative environment to provide technical assistance to customers using the existing knowledge base, through problem determination/troubleshooting and root cause analysis skills.
Set-up test cases and reproduce complex customer environments
Work with experienced support engineers, consultants, and product development to resolve difficult technical issues.
Recommend and/or implement new solutions or improvements to existing technical support tools, procedures, and processes.
Create or enhance knowledge assets for the knowledge base (how-to guides, technical notes, or similar)
Required Professional and Technical Expertise :
- BSc or MSc in a technical discipline
- Strong verbal and written communication skills
- Proven skills in solving technical problems and debugging
- An ability to quickly learn new technical skills and concepts. Product training will be provided.
- Interest in a customer-facing role
Preferred Professional and Technical Expertise :
- Knowledge of German/ French is an asset
- OS systems (Linux, MS Windows desktop and server environments)
- Familiarity with the concept of Business Intelligence, OLAP, cubes, and DW
- Experience with relational databases (on-premise and Cloud) such as DB2, Oracle, SQL Server, etc.
- Container & Orchestration technologies: Kubernetes, Docker Container
- Knowledge of or experience with HTTP and/or FTP servers, standard Windows desktop applications such as Excel or Access
- Knowledge of networks/security concepts (Clusters, nodes, Kerberos, LDAP, Active Directory, SSL, SSO)
- An understanding of the Business Intelligence Software
- Programming skills
Wymagane języki
angielski C2
Narzędzia pracy
laptop
Linux
Windows
MacOS
smartfon
swoboda w doborze narzędzi
Oferowane benefity
praca zdalna
owoce/przekąski
pakiet sportowy dla Ciebie
Pakiet sportowy dla rodziny
pakiet relokacyjny
smartfon
pakiet zdrowotny dla Ciebie
pakiet zdrowotny dla rodziny
ubezpieczenie
szkolenia
certyfikaty
napoje
imprezy integracyjne
pokój gier
parking dla samochodów
parking dla rowerów
Software Support Engineer
Undisclosed salary
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.