Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
- Pandas
- Python
- Tensorflow
- Machine Learning
- NumPy
Part-timeJuniorGliwice, 100% zdalnie15d ago
Senior Azure Cloud Support Specialist NOWE
100 - 120 PLN/h netto + vat (B2B)
INNOBO Sp. z o.o.
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie- Google Cloud Platofrm
- Jira
- DevOps
- CI/CD
- Python
- Microsoft Azure
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie27d ago
IT Manager
100 - 120 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie- ITIL
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie45d ago
Junior Full-Stack Developer (PHP, JavaScript)
10000 - 12000 PLN netto + vat (B2B)
Stockpress
Part-timeJunior100% zdalnie- PHP
- JavaScript
- Laravel
- React
Part-timeJunior100% zdalnie121d ago
Tester Automatyzujący
130 - 145 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalniePart-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalnie14d ago
Service Manager (with Salesforce)
140 - 150 PLN/h netto + vat (B2B)
100% zdalnie
Full-time
Firma:
Green Minds Sp. z o.o.Wielkość firmy:
Brak informacjiZespół:
Brak informacji
Wymagania
Regular
- Salesforce
- ITIL
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 5
Opis pracy
For one of our clients, we are looking for a Service Manager (in Salesforce).
Tech Stack: Salesforce, ITIL.
Model of cooperation: 100% Remote.
Methodology of work: Scrum.
Salary: 150 PLN/h.
Availability: monthly periods of notice are acceptable.
Your responsibilities:
- Manage support services and daily engagements including utilization, SLAs, demand, forecasting and other business metrics,
- Coordinate SLA creations (through interaction with the Client team),
- Oversee and guide all activities of the service team (2 and 3 line of support),
- Ensure team follows best practices and maintain service level agreements,
- Leading teams through incident, problem and change management, as well as root cause analysis,
- Continual improvement of problem & incident management processes,
- Monitor and manage Client complaints till resolution,
- Support of the sales process,
- Manage customer relationships and right communication channels.
Our requiremensts:
- Minimum 3 years of experience as a Delivery Manager or Service Manager,
- Proven track record in IT Support projects in an international environment, and Salesforce technology
- Ability to see tasks through to the end and meet tight deadlines, taking responsibility for their completion and maintaining quality throughout,
- Good grasp of both the development (e.g. requirements definition, testing) and IT support (e.g. monitoring, continuous delivery) processes,
- Confident with working in a fast-paced environment,
- Knowledge of ITIL framework,
- Ability to speak and write English fluently (minimum C1).
Are you interested? Don't hesitate, join us!
Wymagane języki
angielski C1
Specyfikacja pracy
Praca zdalna
Service Manager (with Salesforce)
140 - 150 PLN/h netto + vat (B2B)
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.