Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
Trener/Trenerka kursu Business Intelligence
Undisclosed salary
Future Collars
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- Microsoft Power BI
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie82d ago
Senior Linux Administrator
15000 - 22000 PLN netto + vat (B2B)
Green Minds Sp. z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- Docker
- Jenkins
- Kubernetes
- Ansible
- RedHat Linux
- CentOS GNU/Linux
- Microsoft Azure
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie204d ago
IT-Consultant Business Partner Systems w Frankfurcie nad Menem
Undisclosed salary
Adecco Personaldienstleistungen GmbH
Part-timeRegular / SeniorFrankfurt nad Menem, Częściowo zdalnie- Java
Part-timeRegular / SeniorFrankfurt nad Menem, Częściowo zdalnie130d ago
Programista PL/SQL
Undisclosed salary
Adecco Personaldienstleistungen GmbH
Part-timeEntryBerlin, Częściowo zdalnie- PL/SQL
- Jenkins
- Git
- Oracle PL/SQL
Part-timeEntryBerlin, Częściowo zdalnie130d ago
Senior Backend Engineer (Node.js)
25000 - 30000 PLN netto + vat (B2B)
SImplicity Recruitment
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- Node.js
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie202d ago
IT Specialist / Specjalista do działu wsparcia IT
Undisclosed salary
Warszawa, Województwo Mazowieckie
Full-time
Firma:
Diverse CG sp. z o.o.sp.k.Wielkość firmy:
200+Zespół:
do 15 osób
Wymagania
Junior
- Mainframe IBM Z
- Linux
- Microsoft Windows Server
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 1
Opis pracy
Dla klienta z branży bankowej do oddziału zlokalizowanego na Warszawskim Mokotowie poszukujemy Specjalistów do działu wsparcia IT ze znajomością serwerów Mainframe IBM Z (nawet na podstawowym poziomie).
Zakres obowiązków:
- Obsługa usługi IT w ramach infrastruktury firmy w celu ograniczenia lub zredukowania faktycznych lub potencjalnych awarii obsługiwanych firm
- Wsparcie techniczne globalnych użytkowników w tym diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z funkcjonowaniem infrastruktury
- Rozpoznawanie zdarzeń w tym dokumentowanie i aktualizowanie incydentów dotyczących wszystkich problemów
- Realizacja standardowych procesów operacyjnych obejmujących interfejsy technologiczne i klienckie
- Rozpoznawanie i rejestrowanie poważnych zdarzeń zidentyfikowanych za pomocą narzędzi monitorowania
- Kontakt z pozostałymi działami/interesariuszami firmy w tym m.in. z 2 linią wsparcia, administratorami, dostawcami i klientami
Wymagane języki
angielski B2
Specyfikacja pracy
Open space
Elastyczne godziny pracy
Narzędzia pracy
komputer stacjonarny
smartfon
Oferowane benefity
pakiet sportowy dla Ciebie
pakiet zdrowotny dla Ciebie
szkolenia
IT Specialist / Specjalista do działu wsparcia IT
Undisclosed salary
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.