Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
Scrum Master
120 - 135 PLN/h netto + vat (B2B)
EliteHunter
Part-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalnie- Jira
- Agile
Part-timeRegular / SeniorGdańsk, Częściowo zdalnie45d ago
Senior Solution Architect
Undisclosed salary
Simplicity Recruitment
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalniePart-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie112d ago
Senior Database Support Specialist
110 - 120 PLN/h netto + vat (B2B)
INNOBO Sp. z o.o.
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie- Microsoft SQL Server
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie76d ago
REACT / NEXT DEVELOPER
100 - 110 PLN/h netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- JavaScript
- TypeScript
- React
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie27d ago
REACT / PYTHON FULLSTACK
130 - 140 PLN/h netto + vat (B2B)
ITligent Group Sp z o.o.
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- Python
- React
- Django
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie27d ago
Helpdesk / Wsparcie techniczne - Specjalista ds. IT
Undisclosed salary
Tomaszów mazowiecki, Opoczno, Piotrków trybunalski
Full-time
Firma:
UlamexWielkość firmy:
50-100Zespół:
6
Wymagania
Junior
- LAN
- VPN (Virtual Private Network)
- Security
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 0
Opis pracy
W związku z rozwojem firmy i poszerzaniem swojej działalności Hurtownia Ulamex poszukuje pracowników do działu IT na stanowisko Helpdesk!
Hurtownia stali ULAMEX istnieje na rynku od ponad 30 lat. Jesteśmy firmą, która stara się podążać za trendami dyktowanymi przez rynek. Wciąż się rozwijamy i poszerzamy ofertę produktową. Wiemy, jak ważny w dzisiejszych czasach jest marketing internetowy. Szukamy człowieka, który wesprze nasze działania w zakresie wsparcia technicznego.
Twoimi obowiązkami będą:
- budowa sieci LAN,
- konfiguracja, diagnozowanie oraz naprawa sieci komputerowych oraz sprzętu biurowego,
- obsługa zgłoszeń przez portal pomocy technicznej,
- obsługa techniczna sprzętu komputerowego i telefonicznego,
- przygotowywanie stanowiska pracy wraz ze sprzętem komputerowych dla pracowników,
- zarządzanie kontami i uprawnieniami pracowników,
- inwentaryzowanie oraz ewidencjonowanie urządzeń,
- rozwiązywanie problemów i wsparcie techniczne pracowników,
- zamawianie sprzętu biurowego,
- przygotowywanie poradników dla pracowników, na temat najczęściej pojawiających się problemów, które mogliby rozwiązać samodzielnie.
Nasze wymagania:
- podstawowa wiedza praktyczna oraz teoretyczna dotycząca sieci LAN/WLAN,
- znajomość zagadnień związanych z konfiguracją lokalnych sieci komputerowych i podstawowymi usługami (DHCP, DNS, FIREWALL, VPN),
- znajomość działania monitoringu,
- umiejętność instalacji i obsługi systemu Windows i standardowego oprogramowania,
- umiejętność zarządzania sprzętem biurowym - aktualizacja, diagnoza i naprawa sprzętu,
- konfiguracja drukarek, połączeń sieciowych, udostępnianie zasobów, itp.,
- zarządzanie urządzeniami (ewidencjonowanie, wydawanie, odbiór, przygotowanie do likwidacji itp.),
- umiejętność efektywnej pracy i ustalania priorytetów w nagłych sytuacjach zawodowych.
Co oferujemy?
- umowę o pracę po okresie próbnym,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- kartę MultiSport,
- korzystny system wynagrodzeń,
- służbowy laptop,
- możliwość rozwoju,
- przyjazną atmosferę w pracy,
- codziennie gorący posiłek,
- nieograniczony dostęp do przepysznej kawy! :)
Nie przewidujemy możliwości pracy zdalnej!
Czas pracy: od poniedziałku do piątku - 7:00 – 16:00
Siedziba naszej firmy: Zawada 144, 97-200 Tomaszów Mazowiecki
W CV prosimy o umieszczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)" .
Wymagane języki
Specyfikacja pracy
Open space
Biuro czynne
7-16
Narzędzia pracy
laptop
Windows
smartfon
dodatkowy monitor
Helpdesk / Wsparcie techniczne - Specjalista ds. IT
Undisclosed salary
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.