Oferty pracy

Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →

Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:

Digital Analyst

Undisclosed salary

100% zdalnie

Regular / Senior

Full-time

Wymagania

  • Regular

Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 2

Opis pracy

TWOJE ZADANIA:

 

  • Wśród Twoich codziennych zadań będzie stała analiza i optymalizacja zarówno kampanii digital marketingowych naszych Klientów, jak i budowy ich stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.in. współczynnika konwersji CRO) – poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na strony naszych Klientów m.in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd.
  • Na podstawie samodzielnie przygotowywanych raportów i danych będziesz monitorował KPIs, ścieżki użytkowników, formułował wnioski, rekomendował nowe zdarzenia, formułował hipotezy do testów A/B oraz oceniał efekty ich wdrożenia.
  • Będziesz obecny na wszystkich etapach współpracy analitycznej z nowymi Klientami:
  • 1. na początku będziesz współpracował z Klientem lub z naszym Account Managerem w celu zbierania wymagań biznesowych w kontekście raportowania,
  • 2. zbierzesz wytyczne do konfiguracji narzędzi potrzebnych do zbierania danych oraz ich źródeł (m.in. analityka webowa, CRM),
  • 3. następnie będziesz monitorował poprawność i postęp procesu zbierania danych,
  • 4. na kolejnym etapie będziesz współpracował z zespołem Data Science w celu zbudowania odpowiedniego środowiska (czytelne raporty i dashboardy),
  • 5. na koniec będziesz cyklicznie analizował dane z raportów i wyciągał wnioski oraz definiował nowe potrzeby raportowe.
  • Będziesz dużo pracował w środowisku Google Marketing Platform (systemy Google Analytics (Standard i 360), Campaign Manager, Google Optimize, Google Data Studio; jeśli chodzi o Google Dispay & Video czy Ads to tylko interpretacja danych zebranych w systemach w kontekście globalnym, nie obsługa tych systemów).
  • Będziesz dużo pracował z innymi działami: poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy).
  • Będziesz miał fajnych Klientów :) Obsługujemy m.in. branże: Finanse, Telekomunikacja, E-commerce.

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...


  • Posiadasz ok. 2 lata doświadczenia w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;
  • Po Google Analytics poruszasz się z zamkniętymi oczami ;) oraz po prostu bardzo dobrze znasz Google Marketing Platform;
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które są gamechangerami;
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi (warunek konieczny), jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
  • Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;
  • Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane);
  • Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
  • Znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych? Super, to będzie Twój dodatkowy atut;
  • Pracowałeś w SQL i Google Big Query? Super, to również będzie Twój dodatkowy atut :) 


OFERUJEMY:


  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe
  • Wśród naszych Klientów są m.in.: mBank, Vectra, Gi Group, Provident, Eurocash, Polpharma, Innogy, Kratki – Twój Klient będzie dopasowany do Twoich kompetencji. Działamy z Klientami na każdym etapie: od wdrożenia analityki, poprzez obsługę, Data Science, aż po raportowanie.
  • Będziesz członkiem doświadczonego i nagradzanego interdyscyplinarnego zespołu zafiksowanego na działaniach data-driven: Analytics + Data Science + Traffic + Programiści – mocno współpracujący team działający pod okiem CTO
  • Tu będziesz się rozwijał. Jak?
  • Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
  • Dostajesz wsparcie Eksperta jako Twojego Buddy'ego w okresie adaptacji.
  • Robisz sporo nowych zadań, a powtarzalne rzeczy delegujesz 😊 np. nie wrzucasz kodu sam. Nie robisz też zaawansowanych modeli technologicznych – to również delegujesz. Ty jesteś pośrodku. I robisz to, co pewnie lubisz najbardziej, czyli eksploracja-badanie :)
  • Jesteś samodzielny, ale nie jesteś sam. Napotykasz na problem analityczny? masz rozjazd w danych? potrzebujesz poprawić jakość danych? robisz burzę mózgów z naszym interdyscyplinarnym teamem 😊
  • Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
  • Mamy własny ekosystem technologiczno-analityczny = mamy wiedzę i dostęp do szeregu narzędzi (naszych autorskich czy popularnych rynkowych) służących do mierzenia działań w mobile'u, do UX, optymalizacji procesów Marketing Automation, do pracy na bazie, do optymalizacji alokacji budżetu marketingowego.
  • Mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna)
  • Masz również indywidualne spotkania 1:1 z headem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
  • O tym, że trafiasz do teamu, który naprawdę pasjonuje się data-driven marketingiem, świadczy m.in.:
  • sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania np. za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards,
  • w ramach dofinansowanego przez NCBiR projektu nasz zespół we współpracy ze środowiskiem uniwersyteckim opracowuje nową, unikalną technologię, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online - ten projekt otwiera drzwi analitykom do tworzenia pełnego obrazu Klienta i nieprzebranych pokładów danych, które możesz dzielić, łączyć, robić dedykowane analizy biznesowe, UX-owe itd.
  • Hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA - Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak.
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
  • Last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B, możliwa również umowa o pracę, benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
  • Przebieg rekrutacji
  • 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 
  • 2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
  • 3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
  • 4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 

5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem

6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.

7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)


  • Wymagane języki

    Brak

  • Specyfikacja pracy

    • Praca zdalna

    Narzędzia pracy

    • laptop

    • dodatkowy monitor

    Digital Analyst

    Undisclosed salary

    Jak to działa?

    • Anonimowość

      Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.

    • Rekrutacje bez CV

      Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.

      Dołącz teraz
    • Brak spamu

      Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.

    • Ty rozdajesz karty

      To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.