Oferty pracy
Ta rekrutacja niestety się zakończyła... Zobacz zakończoną rekrutację w archiwum →
Pozostałe rekrutacje, które mogą Cię zainteresować:
Regular Angular Developer
Do 17000 PLN netto + vat (B2B)
G-GroupPart-timeRegular / SeniorPoznań, 100% zdalnie- JavaScript
- TypeScript
- HTML
- CSS
- Angular
- SASS
Part-timeRegular / SeniorPoznań, 100% zdalnie51d agoFULLSTACK DEVELOPER
Undisclosed salary
HR Bank sp. z o.o.Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie- HTML
- CSS
- Java
- JEE
- SQL
- Spring
- Angular
- Spring Boot
- PostgreSQL
- Kubernetes
Part-timeRegular / SeniorWarszawa, Częściowo zdalnie4d agoSenior Information Security Analyst
Undisclosed salary
Softblue SAPart-timeRegular / SeniorBydgoszcz, 100% zdalniePart-timeRegular / SeniorBydgoszcz, 100% zdalnie4d agoDevOps Inżynier
17000 - 20000 PLN brutto (UoP)
Green Minds Sp. z o.o.Part-timeRegular / Senior100% zdalnie- Jenkins
- Linux
- Docker
- Xen
- CI/CD
- Kubernetes
- DevOps
- Ansible
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie4d agoLead Fullstack PHP Developer
25000 - 31000 PLN netto + vat (B2B)
EliteHunterPart-timeRegular / Senior100% zdalnie- Node.js
- AWS
- React
- Docker
- PHP
- Symfony
Part-timeRegular / Senior100% zdalnie25d ago
Digital Analyst
Undisclosed salary
100% zdalnie
Full-time
-
Firma:
Cube Group -
Wielkość firmy:
100 -
Zespół:
Brak informacji
Wymagania
Regular
- Google Analytics
Minimalna liczba lat doświadczenia w IT: 2
Opis pracy
TWOJE ZADANIA:
- Wśród Twoich codziennych zadań będzie stała analiza i optymalizacja zarówno kampanii digital marketingowych naszych Klientów, jak i budowy ich stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.in. współczynnika konwersji CRO) – poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na strony naszych Klientów m.in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd.
- Na podstawie samodzielnie przygotowywanych raportów i danych będziesz monitorował KPIs, ścieżki użytkowników, formułował wnioski, rekomendował nowe zdarzenia, formułował hipotezy do testów A/B oraz oceniał efekty ich wdrożenia.
- Będziesz obecny na wszystkich etapach współpracy analitycznej z nowymi Klientami:
- 1. na początku będziesz współpracował z Klientem lub z naszym Account Managerem w celu zbierania wymagań biznesowych w kontekście raportowania,
- 2. zbierzesz wytyczne do konfiguracji narzędzi potrzebnych do zbierania danych oraz ich źródeł (m.in. analityka webowa, CRM),
- 3. następnie będziesz monitorował poprawność i postęp procesu zbierania danych,
- 4. na kolejnym etapie będziesz współpracował z zespołem Data Science w celu zbudowania odpowiedniego środowiska (czytelne raporty i dashboardy),
- 5. na koniec będziesz cyklicznie analizował dane z raportów i wyciągał wnioski oraz definiował nowe potrzeby raportowe.
- Będziesz dużo pracował w środowisku Google Marketing Platform (systemy Google Analytics (Standard i 360), Campaign Manager, Google Optimize, Google Data Studio; jeśli chodzi o Google Dispay & Video czy Ads to tylko interpretacja danych zebranych w systemach w kontekście globalnym, nie obsługa tych systemów).
- Będziesz dużo pracował z innymi działami: poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy).
- Będziesz miał fajnych Klientów :) Obsługujemy m.in. branże: Finanse, Telekomunikacja, E-commerce.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- Posiadasz ok. 2 lata doświadczenia w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;
- Po Google Analytics poruszasz się z zamkniętymi oczami ;) oraz po prostu bardzo dobrze znasz Google Marketing Platform;
- Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które są gamechangerami;
- Umiesz i lubisz pracować z ludźmi (warunek konieczny), jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
- Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;
- Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane);
- Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
- Znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych? Super, to będzie Twój dodatkowy atut;
- Pracowałeś w SQL i Google Big Query? Super, to również będzie Twój dodatkowy atut :)
OFERUJEMY:
- Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe
- Wśród naszych Klientów są m.in.: mBank, Vectra, Gi Group, Provident, Eurocash, Polpharma, Innogy, Kratki – Twój Klient będzie dopasowany do Twoich kompetencji. Działamy z Klientami na każdym etapie: od wdrożenia analityki, poprzez obsługę, Data Science, aż po raportowanie.
- Będziesz członkiem doświadczonego i nagradzanego interdyscyplinarnego zespołu zafiksowanego na działaniach data-driven: Analytics + Data Science + Traffic + Programiści – mocno współpracujący team działający pod okiem CTO
- Tu będziesz się rozwijał. Jak?
- Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
- Dostajesz wsparcie Eksperta jako Twojego Buddy'ego w okresie adaptacji.
- Robisz sporo nowych zadań, a powtarzalne rzeczy delegujesz 😊 np. nie wrzucasz kodu sam. Nie robisz też zaawansowanych modeli technologicznych – to również delegujesz. Ty jesteś pośrodku. I robisz to, co pewnie lubisz najbardziej, czyli eksploracja-badanie :)
- Jesteś samodzielny, ale nie jesteś sam. Napotykasz na problem analityczny? masz rozjazd w danych? potrzebujesz poprawić jakość danych? robisz burzę mózgów z naszym interdyscyplinarnym teamem 😊
- Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
- Mamy własny ekosystem technologiczno-analityczny = mamy wiedzę i dostęp do szeregu narzędzi (naszych autorskich czy popularnych rynkowych) służących do mierzenia działań w mobile'u, do UX, optymalizacji procesów Marketing Automation, do pracy na bazie, do optymalizacji alokacji budżetu marketingowego.
- Mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna)
- Masz również indywidualne spotkania 1:1 z headem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
- O tym, że trafiasz do teamu, który naprawdę pasjonuje się data-driven marketingiem, świadczy m.in.:
- sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania np. za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards,
- w ramach dofinansowanego przez NCBiR projektu nasz zespół we współpracy ze środowiskiem uniwersyteckim opracowuje nową, unikalną technologię, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online - ten projekt otwiera drzwi analitykom do tworzenia pełnego obrazu Klienta i nieprzebranych pokładów danych, które możesz dzielić, łączyć, robić dedykowane analizy biznesowe, UX-owe itd.
- Hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA - Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak.
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
- Last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B, możliwa również umowa o pracę, benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
- Przebieg rekrutacji:
- 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
- 2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
- 3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
- 4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem
6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)
Wymagane języki
Brak
Specyfikacja pracy
Praca zdalna
Narzędzia pracy
laptop
dodatkowy monitor
Digital Analyst
Undisclosed salary
Jak to działa?
Anonimowość
Nie ma powszechnego dostępu do Twojego życiorysu i historii zatrudnienia. Pracodawcy przeglądają Twój anonimowy profil, który zawiera wszelkie istotne informacje, by zaprosić do udziału w rekrutacji.
Rekrutacje bez CV
Po założeniu konta w platformie IT-Leaders, na interesujące Ciebie oferty aplikujesz tylko jednym kliknięciem.
Brak spamu
Otrzymujesz tylko oferty dopasowane do Twojego profilu i oczekiwań finansowych.
Ty rozdajesz karty
To Ty decydujesz, który pracodawca otrzyma dostęp do Twoich danych. Masz też stały dostęp do wszystkich ofert w platformie i w każdym momencie możesz sam zaaplikować do wybranej firmy.