Job offers

Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk

8000 - 10000 PLN brutto (CoE)
8500 - 10000 PLN netto + vat (B2B)

Warszawa

Regular / Senior

Full-time

Wymagania

  • Regular

  • Junior

Minimum experience in IT: 1

Job description

Aktualnie szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia IT Help DeskII linia wsparcia

Praca w biurze - Warszawa

Rekrutacja prowadzona online

Dowolna forma zatrudnienia


Twój zakres obowiązków:

  1. Rozwiązywanie bardziej skomplikowanych i technicznych problemów, które nie mogły zostać rozwiązane przez I linię wsparcia.
  2. Diagnoza zaawansowanych problemów sprzętowych, sieciowych i aplikacyjnych.
  3. Instalacja, konfiguracja oraz aktualizacja oprogramowania, sprzętu i systemów.
  4. Współpraca z zespołami III linii wsparcia (inżynierami, administratorami) w celu eskalacji bardzo zaawansowanych problemów.
  5. Zarządzanie serwerami, bazami danych i sieciami (w zależności od specyfikacji stanowiska).

Nasze wymagania:

  1. Zaawansowana wiedza techniczna:
  2. Znajomość zaawansowanych systemów operacyjnych (np. Windows Server, Linux) oraz ich konfiguracji.
  3. Znajomość sieci (routing, firewall, VPN, VLAN, protokoły TCP/IP).
  4. Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem, serwerami i sieciami.
  5. Doświadczenie w obsłudze narzędzi do zdalnego zarządzania komputerami (np. RDP, TeamViewer).
  6. Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów:
  7. Umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy bardziej złożonych problemów, które wymagają dogłębnej analizy technicznej.
  8. Umiejętność szybkiego działania w sytuacjach kryzysowych, np. awarie systemów krytycznych.
  9. Zarządzanie infrastrukturą IT:
  10. Doświadczenie w zarządzaniu serwerami, systemami backupu, monitorowaniem i diagnostyką sieci.
  11. Znajomość systemów wirtualizacji (np. VMware, Hyper-V).
  12. Certyfikaty (opcjonalnie, ale mile widziane):
  13. Certyfikaty IT potwierdzające umiejętności techniczne, takie jak CompTIA A+, CompTIA Network+, Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA), Cisco Certified Network Associate (CCNA), etc.
  14. Doświadczenie w pracy w środowiskach korporacyjnych:
  15. Doświadczenie w pracy z Active Directory, zarządzanie dostępem do zasobów sieciowych, konfiguracja polityk grupowych (GPO).
  16. Języki obce:
  17. J. angielski



Zainteresowany/a? Aplikuj i dołącz do zespołu już dziś!


  • Required languages

    polish C2

    english B1

  • Specjalista ds. Wsparcia IT Help Desk

    8000 - 10000 PLN brutto (CoE)
    8500 - 10000 PLN netto + vat (B2B)

    How it's working?

    • Anonymous

      There is no universal access to your resume and employment history. Employers view your anonymous profile, which contains all relevant information, to invite you to participate in recruitment.

    • Recruitment without a CV

      After creating an account in the IT-Leaders platform, you can apply for the offers you are interested in with just one click.

      Join now
    • Zero SPAM

      You only receive offers tailored to your profile and financial expectations.

    • You're in charge here

      You decide which employer will get access to your data. You also have constant access to all offers on the platform and you can apply to the selected company yourself at any time.