Job offers

This recruitment has unfortunately ended ... View completed recruitment in the archive →

Other recruitments that may be of interest to you:

Digital Analyst

Undisclosed salary

100% Remote

Regular / Senior

Full-time

Wymagania

  • Regular

Minimum experience in IT: 2

Job description

TWOJE ZADANIA:

 

  • Wśród Twoich codziennych zadań będzie stała analiza i optymalizacja zarówno kampanii digital marketingowych naszych Klientów, jak i budowy ich stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.in. współczynnika konwersji CRO) – poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na strony naszych Klientów m.in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd.
  • Na podstawie samodzielnie przygotowywanych raportów i danych będziesz monitorował KPIs, ścieżki użytkowników, formułował wnioski, rekomendował nowe zdarzenia, formułował hipotezy do testów A/B oraz oceniał efekty ich wdrożenia.
  • Będziesz obecny na wszystkich etapach współpracy analitycznej z nowymi Klientami:
  • 1. na początku będziesz współpracował z Klientem lub z naszym Account Managerem w celu zbierania wymagań biznesowych w kontekście raportowania,
  • 2. zbierzesz wytyczne do konfiguracji narzędzi potrzebnych do zbierania danych oraz ich źródeł (m.in. analityka webowa, CRM),
  • 3. następnie będziesz monitorował poprawność i postęp procesu zbierania danych,
  • 4. na kolejnym etapie będziesz współpracował z zespołem Data Science w celu zbudowania odpowiedniego środowiska (czytelne raporty i dashboardy),
  • 5. na koniec będziesz cyklicznie analizował dane z raportów i wyciągał wnioski oraz definiował nowe potrzeby raportowe.
  • Będziesz dużo pracował w środowisku Google Marketing Platform (systemy Google Analytics (Standard i 360), Campaign Manager, Google Optimize, Google Data Studio; jeśli chodzi o Google Dispay & Video czy Ads to tylko interpretacja danych zebranych w systemach w kontekście globalnym, nie obsługa tych systemów).
  • Będziesz dużo pracował z innymi działami: poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy).
  • Będziesz miał fajnych Klientów :) Obsługujemy m.in. branże: Finanse, Telekomunikacja, E-commerce.

 

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...


  • Posiadasz ok. 2 lata doświadczenia w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;
  • Po Google Analytics poruszasz się z zamkniętymi oczami ;) oraz po prostu bardzo dobrze znasz Google Marketing Platform;
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które są gamechangerami;
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi (warunek konieczny), jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
  • Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;
  • Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane);
  • Masz inicjatywę, dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
  • Znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych? Super, to będzie Twój dodatkowy atut;
  • Pracowałeś w SQL i Google Big Query? Super, to również będzie Twój dodatkowy atut :) 


OFERUJEMY:


  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe
  • Wśród naszych Klientów są m.in.: mBank, Vectra, Gi Group, Provident, Eurocash, Polpharma, Innogy, Kratki – Twój Klient będzie dopasowany do Twoich kompetencji. Działamy z Klientami na każdym etapie: od wdrożenia analityki, poprzez obsługę, Data Science, aż po raportowanie.
  • Będziesz członkiem doświadczonego i nagradzanego interdyscyplinarnego zespołu zafiksowanego na działaniach data-driven: Analytics + Data Science + Traffic + Programiści – mocno współpracujący team działający pod okiem CTO
  • Tu będziesz się rozwijał. Jak?
  • Na start przechodzisz onboarding z platformą szczegółowo wprowadzająca do firmy i organizacji pracy u nas.
  • Dostajesz wsparcie Eksperta jako Twojego Buddy'ego w okresie adaptacji.
  • Robisz sporo nowych zadań, a powtarzalne rzeczy delegujesz 😊 np. nie wrzucasz kodu sam. Nie robisz też zaawansowanych modeli technologicznych – to również delegujesz. Ty jesteś pośrodku. I robisz to, co pewnie lubisz najbardziej, czyli eksploracja-badanie :)
  • Jesteś samodzielny, ale nie jesteś sam. Napotykasz na problem analityczny? masz rozjazd w danych? potrzebujesz poprawić jakość danych? robisz burzę mózgów z naszym interdyscyplinarnym teamem 😊
  • Współpracujesz z ekspertami z innych działów w teamach Klienckich: mamy in-house wszystkie działy digital: Strategia, SEM (Google Premier Partner), Paid Social (Facebook Business Partner), SEO, Content Marketing, Marketplace, Afiliacja (własna sieć afiliacyjna), CRM i Direct Marketing – działamy i mierzymy wszystko spójnie.
  • Mamy własny ekosystem technologiczno-analityczny = mamy wiedzę i dostęp do szeregu narzędzi (naszych autorskich czy popularnych rynkowych) służących do mierzenia działań w mobile'u, do UX, optymalizacji procesów Marketing Automation, do pracy na bazie, do optymalizacji alokacji budżetu marketingowego.
  • Mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna)
  • Masz również indywidualne spotkania 1:1 z headem; jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników.
  • O tym, że trafiasz do teamu, który naprawdę pasjonuje się data-driven marketingiem, świadczy m.in.:
  • sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania np. za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards,
  • w ramach dofinansowanego przez NCBiR projektu nasz zespół we współpracy ze środowiskiem uniwersyteckim opracowuje nową, unikalną technologię, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online - ten projekt otwiera drzwi analitykom do tworzenia pełnego obrazu Klienta i nieprzebranych pokładów danych, które możesz dzielić, łączyć, robić dedykowane analizy biznesowe, UX-owe itd.
  • Hybrydowo lub 100% zdalnie. WARSZAWA - Mokotów Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. GDAŃSK – obok Dworca Głównego, Zieleniak.
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30
  • Last but not least: wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B, możliwa również umowa o pracę, benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit
  • Przebieg rekrutacji
  • 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 
  • 2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
  • 3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).
  • 4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 

5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem

6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.

7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)


  • Required languages

    Lack

  • Job Specification

    • Remote job

    Working tools

    • mobile computer

    • additional monitor

    Digital Analyst

    Undisclosed salary

    How it's working?

    • Anonymous

      There is no universal access to your resume and employment history. Employers view your anonymous profile, which contains all relevant information, to invite you to participate in recruitment.

    • Recruitment without a CV

      After creating an account in the IT-Leaders platform, you can apply for the offers you are interested in with just one click.

      Join now
    • Zero SPAM

      You only receive offers tailored to your profile and financial expectations.

    • You're in charge here

      You decide which employer will get access to your data. You also have constant access to all offers on the platform and you can apply to the selected company yourself at any time.